
La Societat Catalana de Neurologia convoca una nova edició del Curs de formació en Neurologia Clínica, dedicat a l’actualització en neurologia clínica fent referència als aspectes bàsics. Els docents són especialistes en neurologia amb reconegut prestigi en cadascuna de les àrees temàtiques i amb gran experiència en la docència.
El curs, amb una durada de 10 classes anuals, ofereix un contingut molt pràctic i interactiu, evitant monòlegs magistrals i incloent la discussió de casos clínics.
Aquesta primera part, que es realitza un dimecres al mes de 18:00 a 20:00 hores, es veu complementada amb una segona part de nivell més avançat on els alumnes poden continuar el seu aprenentatge profunditzant, encara més, en els diversos aspectes de la Neurologia.
La formació està oberta a tots els metges, especialment a neuròlegs, neurocirurgians, neuropsicòlegs, psiquiatres, internistes i metges de família.
Si vols saber més sobre aquesta VIII edició corresponent a la Part I d’Iniciació, consulta la pàgina del CURS DE FORMACIÓ DE L’SCN.